Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - mortarman

Stran: [1]
1
Tvorba map / Re: Nová mapa: industrial
« kdy: Leden 31, 2010, 11:38:20 dopoledne »
btw šťastie v nešťastí - po player clip nad mapou sa da chodit ako po plafone- väčšia šanca že sundáš jettarda

2
Tvorba map / Re: Nová mapa: industrial
« kdy: Leden 31, 2010, 08:38:15 dopoledne »
diki že si sa na to pozrel. ako chceš, môžeš to dať na server že čo to spraví, ale neskôr urobím b2 .. ale mám málo času - študujem (sice samouk ale mam toho dost - apache,mysql,php cez linux cli + priemyslovka :laugh: )

3
Tvorba map / Nová mapa: industrial
« kdy: Leden 30, 2010, 11:01:53 dopoledne »
Okej tak tu je to hotove, dufam ze som to nedodrbal

http://www.2shared.com/file/10999971/fdd06306/industrial_b1.html

HOTOVO, ked sa vam bude pacit urobim b2 :-*

potom hovorte ci je to dobre

4
Tvorba map / Re: Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 29, 2010, 20:27:43 odpoledne »
Ako zpakujem do .pk3 ??? staci .zip a premenovat alebo co ?

5
Tvorba map / Re: Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 27, 2010, 19:07:09 odpoledne »
Ďakuijem za kompliment. Vieš ja si najskôr nakreslím na papier čo idem robiť  :D . A robil som mapy aj do hry Chaser. Teda moja rada : kým niečo začneš robiť, inšpiruj sa niečím
A diki aj za pomoc .. Ked nieco vytvorim a bude to very kul budem rad ak si to das na server.  :-*

p.s. tie base su 5% mapy , tych alienov som tam daval ci by to neslo kompilvoat

6
Tvorba map / Re: Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 27, 2010, 07:19:00 dopoledne »
tu je mapa http://www.2shared.com/file/10928614/1fd02146/industrial_b1map.html

raytracing : pri kompilovani sa vytvoria tiene vsetkych brushov a modelov
radial : urobi sa ti light o nejakej velkosti radiusu a sere to na prekážky

7
Tvorba map / Re: Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 25, 2010, 17:17:03 odpoledne »
môže vadiť aj keď je 10cm nad zemou ? ... skušal som viac eggov, om, acid tube a nič.

áno kompilujem s menu radiantu

btw je svetlo v hre raytracing alebo obyčajny radial ?


...new:
v konzoli Tremulous mi pise : warning : light grid mismatch. (bez light a lightJUNIOR entit v mape)

8
Tvorba map / Re: Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 25, 2010, 16:36:10 odpoledne »
ne.. už mi to ide ked kompilujem inym sposobom... takže takto :

ked kompilujem pomocou Q3Map2 Trem: (simulate old style -light -extra) BSP -meta, -vis, -light -super 2 tak mi hra ide bez svetla

ked kompilujem pomocou Q3Map2 Trem: (final) BSP -meta, -vis, -light -fast -filter -super 2 -bounce 8 tak hned po zapnuti mi pise HUMANS WIN ale svetlo funguje
 :-*

a teraz čo ?  :D

9
Módy / Re: ATCS textury ve vysokém rozlišení
« kdy: Leden 25, 2010, 15:47:18 odpoledne »
zníži to FPS ?
btw vidím tam BLUR/GLOOM/HDR efekt to je taky v tom ?

10
Módy / Re: Cyclope HUD
« kdy: Leden 25, 2010, 15:40:40 odpoledne »
No si mohol dat nejaku peknu alphu na tie textury. to si nalepim žuvačku na monitor a mam to iste

11
Tvorba map / Pomoc s kompilací mapy
« kdy: Leden 25, 2010, 15:38:17 odpoledne »
Ahojte  :-*
Idem robit mapu v GTKradiant do trema ...  Ale mam problem nejde mi nastavit svetlo... Environment som pouzil z ATCS, kompilujem s -light, entity light som tam dal aj nastavil intenzitu a radius a ked zapnem mapu vsetko je rovnako svetle a moje svetla tam niesu.
Robim podla navodov a mam pocit ze tam je nejaky ambient light škriatok dakde schovany a treba ho vypnut.
Vie mi niekto poradit ?

 :-*

Stran: [1]